Vacature Supervisor Passenger Handling services

Wij zijn nog steeds op zoek naar een Supervisor Passenger Handling Service die ons team bij Passage komt versterken. Helaas hebben wij in de eerste ronde niet de juiste kandidaat kunnen vinden.

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarin je bijdraagt aan de optimale en klantgerichte afhandeling van onze passagiers en je je leidinggevende capaciteiten kunt inzetten, dan hebben wij de baan voor jou! Bij Passenger Handling Service van de afdeling Handling is door uitbreiding van het aantal vluchten per direct een vacature ontstaan voor een parttime

Supervisor Passenger Handling Service

Als Supervisor ben je in samenspraak met de Manager Passenger Handling services mede verantwoordelijk voor het op de juiste wijze realiseren en coördineren van de passagiersafhandeling. Om dit te bereiken ben je medeverantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van Passage. Incheckwerkzaamheden behoren ook tot je taken. Je vervangt de Manager bij haar afwezigheid,

Waar ben je (mede) verantwoordelijk voor:

  • Het op de juiste manier van afhandelen van passagiers;
  • Het regelen en monitoren van het verloop van de passagiersafhandeling;
  • Het volgen en toezien op de geldende regelgeving, procedures en instructies;
  • Het verzorgen van de juiste informatievoorziening aan de passagiers;
  • Het oplossen van onder meer organisatorische en bezetting-technische problemen;
  • Het zorgdragen voor de in- en externe operationele communicatie met betrekking tot de passagiersafhandeling.

Wat zoeken wij:

  • Werk- en denkniveau MBO-4; een opleiding Luchtvaart Dienst Verlening is een pré;
  • Aantoonbare leidinggevende ervaring;
  • Een flexibele instelling omdat onze werktijden van 05.00 tot 24.00 uur zijn;
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen de diverse werkzaamheden, ook onder tijdsdruk;
  • Je hebt rijbewijs B en eigen vervoer; dit in verband met onregelmatige diensten;
  • Goede kennis van Windows Office;
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;

Belangrijke competenties in deze functie zijn: integer, veiligheidsbewustzijn, oplossingsgericht, zelfstandigheid en klantgerichtheid.

Wat bieden wij jou:

  • Je gaat werken in een dynamische omgeving bij een groeiende organisatie;
  • We bieden je kansen in de diversiteit van je werkzaamheden en bijkomende verantwoordelijkheden;
  • Je krijgt verschillende (interne) trainingen voor je functie, maar ook voor je persoonlijke ontwikkeling;
  • Je krijgt de ruimte om zelfstandig te werken met een grote mate van verantwoordelijkheid;
  • Je gaat werken in een leuke en informele werkomgeving;
  • Je wordt betaald conform onze cao Groningen Airport Eelde.

De aanstelling is vooralsnog voor 20 a 25 uur per week, voor een periode van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Een Supervisor Passenger Handling Service werkt met variërende werktijden en in onregelmatige diensten gedurende zeven dagen per week volgens een vastgesteld rooster. Woon-werkafstand maximaal 30 minuten. Een screening door de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst is onderdeel van de procedure.

Over Groningen Airport Eelde

Wij hebben ons de afgelopen jaren ontwikkeld tot een belangrijke regionale luchthaven met jaarlijks meer dan 200.000 passagiers. De luchthaven vergroot en versterkt haar positie in de markt door hard te werken aan nieuwe bestemmingen, hoogwaardige faciliteiten en een optimale dienstverlening.

Een sollicitatiebrief vergezeld van een uitgebreide cv kan voor 30 april 2018 worden gemaild aan Karin Themmen via k.themmen@gae.nl. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Inge van der Vinne op 050-3097007. 

NB: deze vacature is opnieuw opengesteld. In de vorige ronde hebben we de juiste kandidaat nog niet gevonden. Personen die toen gesolliciteerd hebben, hoeven niet opnieuw te reageren.