Supervisor Passenger Handling Service (m/v)

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan waarin je bijdraagt aan de optimale en klantgerichte afhandeling van onze passagiers en waarbij je je leidinggevende capaciteiten kunt inzetten? Dan hebben wij de baan voor jou! Bij Passenger Handling Service van de afdeling Handling is een vacature ontstaan voor een parttime.
 

Supervisor Passenger Handling Service (m/v)


Parttime 20 a 25 uur per week

Als Supervisor ben je in samenspraak met de Manager Passenger Handling Services mede verantwoordelijk voor het op de juiste wijze realiseren en coördineren van de passagiersafhandeling. Om dit te bereiken ben je medeverantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van Passage. Daarnaast behoren incheckwerkzaamheden ook tot je taken. Je vervangt de Manager bij haar afwezigheid.

Je bent (mede) verantwoordelijk voor:

  • Het op de juiste manier van afhandelen van passagiers
  • Het regelen en monitoren van het verloop van de passagiersafhandeling
  • Het volgen en toezien op de geldende regelgeving, procedures en instructies
  • Het verzorgen van de juiste informatievoorziening aan de passagiers
  • Het oplossen van onder meer organisatorische en bezetting-technische problemen
  • Het zorgdragen voor de in- en externe operationele communicatie met betrekking tot de passagiersafhandeling.

Wij vragen:

  • Werk- en denkniveau MBO-4; een opleiding Luchtvaart Dienst Verlening is een pré
  • Leidinggevende en communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Een flexibele instelling omdat onze werktijden tussen 05.00 tot 24.00 uur kunnen zijn
  • Je kunt, ook onder tijdsdruk, gemakkelijk schakelen tussen de diverse werkzaamheden
  • Rijbewijs B en eigen vervoer; dit in verband met onregelmatige diensten
  • Goede kennis van Windows Office

Belangrijke competenties in deze functie zijn klantgericht, stressbestendig, zelfstandig, integer,  veiligheidsbewustzijn en oplossingsgericht.

Wij bieden jou een dynamische, interessante en afwisselende baan in een werksfeer die open, informeel en direct is, met collega’s die oprecht trots zijn op hun bijdrage aan de luchthaven. Je krijgt verschillende (interne) trainingen voor je functie, maar ook voor je persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt de ruimte om zelfstandig te werken met een grote mate van verantwoordelijkheid. Wij betalen een marktconform salaris en hebben goede arbeidsvoorwaarden. De cao Groningen Airport Eelde is van toepassing.

De aanstelling is vooralsnog voor 20 a 25 uur per week, voor een periode van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband. Een Supervisor Passenger Handling Service werkt met variërende werktijden en in onregelmatige diensten gedurende zeven dagen per week volgens een vastgesteld rooster. Woon-werkafstand maximaal 30 minuten. Een screening door de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst is onderdeel van de procedure.

Spreekt de functie je aan? Stuur dan voor 6 januari 2020 je gemotiveerde sollicitatiebrief vergezeld voorzien van een cv naar Karin Themmen, Manager HR (k.themmen@gae.nl).
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Inge van der Vinne (Manager Passenger Handling Service), telefoonnummer 050-3097007. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld